fotografia okolicznościowa
kursy fotgorafii łódź
powrót
(E)
r Odszedł i właściwe trójkątne suwaki
i
(F)
Wszystkie kolory, które to kłamstwo w zasięgu oznaczyło przez
pionowe suwaki będą dostosowane
100 procent zgodnie z ustawieniem zrobiło z B, C i D
suwakami,
podczas
gdy kolory w zasięgu między dwoma trójkątnymi suwakami (i przed
zasięgiem zdefiniowanym około ) mniej silnie będzie wpłynięty –
spadając
z wzrośniętą odległością z centralnego obszaru. Używamy tych
suwaków, by doprowadzić do
gładkich przejść między innymi kolorami w obrazie.
Wskazówka: Wewnątrz zamów, by zyskać wrażenie kolorów
obecnych w twoim obrazie,
przesuń suwak nasycenia zupełnie drogą w prawo w Domyślnym
trybie (cyfra
4-43). Kolory będą wyglądać straszny, ale wyraźnie będziesz
widzieć, które tony są
obecne. (Używanie de nasycanego widoku może czasami pomóc ci
osądzić
jakość obrazu. Dla tego, chwilowo pchnąć Nasycenie wszystko w
lewach.)
Możesz wtedy dostosować nasycenie z powrotem do 0 lub blisko
dialog narzędzia.
Dla woda liliowego obrazu wewnątrz zgódź się 4-45,
chcieliśmy wzmocnić
odbite niebieskie niebo zostawiając innemu kolory niezmienione.
Wybraliśmy Błękity ustawienie wewnątrz menu Barwa /
Nasycenie
narzędzia i zwiększany nasycenie do stosunkowo wysokiej
wartości (cyfra
4-44). Również nieznacznie zwiększaliśmy Lekkość. Zbyt wiele
lekkości miałoby przeciwny efekt. Wtedy użyliśmy dodatkowe
suwaki opisały powyżej, by zdefiniować zasięg niebieskiego
spektrum,
że chcieliśmy zmienić się.
Jasny zielony liść w najlepszym prawie popsuł ogólne
spojrzenie obrazu, więc przełączyliśmy do Zieleni wewnątrz
menu, ograniczony
tonalny zasięg do jasnych zieleni i zmniejszony lekkość i
wartości nasycenia, Możesz obejrzeć końcowy skutek wewnątrz
zgadzać się 4-46.
Zgódź się 4-44: Barwa / Nasycenie ustawienie dla
wzmacniania
niebieskiego tony
|