piekny fotograf

 home  Wywoływanie zdjęć  Podstawy fotografii  Rady fotografa  Site Map
 

fotografia okolicznościowa

kursy fotgorafii łódź

nauka fotografii

powrót


 
(E)
r Odszedł i właściwe trójkątne suwaki
i
(F)
Wszystkie kolory, które to kłamstwo w zasięgu oznaczyło przez pionowe suwaki będą dostosowane
100 procent zgodnie z ustawieniem zrobiło z B, C i D suwakami,
podczas
gdy kolory w zasięgu między dwoma trójkątnymi suwakami (i przed zasięgiem zdefiniowanym około ) mniej silnie będzie wpłynięty – spadając
z wzrośniętą odległością z centralnego obszaru. Używamy tych suwaków, by doprowadzić do
gładkich przejść między innymi kolorami w obrazie.

Wskazówka: Wewnątrz zamów, by zyskać wrażenie kolorów obecnych w twoim obrazie,

przesuń suwak nasycenia zupełnie drogą w prawo w Domyślnym trybie (cyfra

4-43). Kolory będą wyglądać straszny, ale wyraźnie będziesz widzieć, które tony są

obecne. (Używanie de nasycanego widoku może czasami pomóc ci osądzić
jakość obrazu. Dla tego, chwilowo pchnąć Nasycenie wszystko w lewach.)
Możesz wtedy dostosować nasycenie z powrotem do 0 lub blisko dialog narzędzia.

Dla woda liliowego obrazu wewnątrz zgódź się 4-45, chcieliśmy wzmocnić
odbite niebieskie niebo zostawiając innemu kolory niezmienione. Wybraliśmy Błękity ustawienie wewnątrz menu Barwa / Nasycenie
narzędzia i zwiększany nasycenie do stosunkowo wysokiej wartości (cyfra
4-44). Również nieznacznie zwiększaliśmy Lekkość. Zbyt wiele lekkości miałoby przeciwny efekt. Wtedy użyliśmy dodatkowe
suwaki opisały powyżej, by zdefiniować zasięg niebieskiego spektrum,
że chcieliśmy zmienić się.

Jasny zielony liść w najlepszym prawie popsuł ogólne spojrzenie obrazu, więc przełączyliśmy do Zieleni wewnątrz menu, ograniczony
tonalny zasięg do jasnych zieleni i zmniejszony lekkość i
wartości nasycenia, Możesz obejrzeć końcowy skutek wewnątrz zgadzać się 4-46.

Zgódź się 4-44: Barwa / Nasycenie ustawienie dla wzmacniania
niebieskiego tony