fotografia cyfrowa
fotograf ślubny
powrót
Wybór jest naprawdę maską skali szarości z następnymi
cechami:*
r Biały (255): Te piksele są zawarte 100 procent w
wyborze.
r Czarny (0): Te piksele nie są włączone do wyboru.
r 50 procent szary (128): Te piksele “na pół wybrane”.
Wybór Obrabia 123
r Wszystkie inne piksele są włączone do wyboru do stopnia
zdecydowanego
przez ich skala szarości tonalne wartości.
Co jest cały tym dobrem dla nim? “Twarde” krawędzie w
wyborze doprowadzają do nagłych, widocznych
przejść w obrazie – sytuacja, której chcemy uniknąć. Częściowy
wybór
pozwala nam, by doprowadzić do dużo bardziej miękkich, mniej
widocznych przejść z naszego zmodyfikowanego obszaru
obrazu do naszego niezmodyfikowanego obszaru obrazu.
4.10.1 Narzędzia Namiotu cyrkowego Możesz użyć Namiotu
cyrkowego obrabia, by wybrać prostokąty, kwadraty, okręgi i
elipsy,
jak również pojedyncze rzędy lub kolumny pikseli. Namiot
cyrkowy narzędzia często są
użyte, by wybrać obszary obrazu dla pojawiania się, kopiowania,
usuwając lub wybiórcze
przetwarzanie.
Jeżeli chcesz do wybrany cały obszar obrazu dla kopiowania,
to jest często szybciej użyć K-() (Płaszcz nieprzemakalny:
Â-()) zamiast używania myszy, by utworzyć odpowiednią
ramę. Możesz tylko jak łatwo deselekcjonować twoje używanie
wyboru K-(D)
(Płaszcz nieprzemakalny: Â-(D)) lub odwrócić to używanie
Q-K-(ja) (Płaszcz nieprzemakalny: Q-Â-(ja)).
Robiąc Wybór Większy lub Mniejszy
To jest często przydatne utworzyć złożony wybór z
wielokrotnych obszarów
obrazu. Wszystko, co musisz zrobić, by automatycznie łączyć
wybory jest prasą
przesunięcie Q klucz między indywidualnymi wyborami.
|